avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

Zawody

Wyścig w Zbicznie

Sobota, 1 maja 2010 · dodano: 04.05.2010 | Komentarze 0

Wyścig o Puchar Wójta Gminy Zbiczno. Fajna kameralna imprezka w której startowało ok 70 osób. udało mi się wywalczyć 2 miejsce ogółem.

Kategoria Ostro, Zawody

KujawiaXC Ostromecko

Niedziela, 21 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 0

Drugie zawody w tym roku. Rywalizację zakończyłem na 6 miejscu na 27 startujących.
We znaki dała się zmienna deszczoaw pogoda, która zamieniła trasę w błotne lodowisko.

Kategoria Ostro, Zawody

Piersze koty za płoty - pierwsze zawody A.D. 2010. PCPR Mława

Sobota, 20 lutego 2010 · dodano: 20.02.2010 | Komentarze 0

Zawody można opisać kilkoma słowami - zimno (bo przecież zima), ślisko i co najgorsze mokro. Pogoda jaka jest wszyscy widza i to ona była głównym rozdawaczem kart.
Oczywiście nie narzekam, bo jadąc tam wiedziałem w co się pakuję.
Zawody były prowadzone na rundzie ok 9 km. Było sporo biegania bo jednak zalegający śnieżek utrudniał jazdę.
Organizacyjnie całkiem wszystko sprawnie - jedzonko, herbatka itp.

Puchar 4 Pór Roku - Jesień

Sobota, 3 października 2009 · dodano: 05.10.2009 | Komentarze 2

Dobiega końca sezon wyścigowy ale nie rowerowy.
Mogę powiedzieć, że ostatni maraton był bardzo pasjonujący i szybki.

Pogoda niestety nie chciała rozpieścić kolarzy i uraczyła nas wiatrem i temp. ok 6 st. Ubrałem się więc we wszystko co miałem a i tak jeszcze czułem przedmuchy zimna.

Start punktualnie o 11 i od samego początku na liczniku prawie 50km/h po asfalcie.
Dopiero gdy wjechaliśmy na polne drogi zakręty i podłoże spowodowało że czołówka odjechała a ja zostałem w 4 osobowej grupie.
W połowie pierwszego okrążenia złapała mnie straszna kolka i już myślałem że będę musiał stanąć i odpuścić grupę ale na szczęście wjechaliśmy na fragment trasy gdzie trzebabyło się kawałek przebiec i to pomogło, kolka odpuściła.
Resztę dystansu jechaliśmy wszyscy razem. Nikt nas nie doszedł, my doszliśmy dwóch zawodników.
Końcówka to był finisz z grupy na którym udało mi się wjechać jako trzeci z pięciu zawodników.
Dało mi to 2 miejsce w M3 w maratonie i drugie w generalce Pucharu.

Artykuł w MTBNEWS.pl

KujawiaXC Ostromecko III Edycja

Sobota, 26 września 2009 · dodano: 28.09.2009 | Komentarze 5

5 miejsce w wyścigu, 1 w generalce Masters.
KLASYFIKACJA GENERALNA

• Sprzęt KLEIN R.I.P

4 Maraton Golubska Starówka - niepewny wynik???

Niedziela, 23 sierpnia 2009 · dodano: 24.08.2009 | Komentarze 5

Zawodników 4 Maratonu Golubska Starówka Golub-Dobrzyń przywitał zachmurzonym niebem i temperaturą troszkę powyżej 20stC, wiał też wiatr (nie wiem z jakiego kierunku)
Wyruszyłem z domu o 9. Na trasie dogoniłem Marcina, który w Ciechocinie zamiast prosto pojechał w lewo do kościoła ale szybko się zreflektował i dogonił mnie pędząc 150km/h.
Ustawiliśmy się na rynku i z dużym komfortem czasowym poszliśmy do biura, gdzie miłe Panie wydały nam numerki i koszulki. Mojego nazwiska nie było na liście ale fajna kobitka z OSiR potwierdziła że to ja i że na pewno się zapisywałem bo przecież byłem też na 3 poprzednich maratonach.
W Golubiu było już masę znajomych z Torunia i okolic Yaro, Krzychu, Kolumb, Darek, Robert, Ivan, Pollson, Janusz, dwóch Rychów, Sławek z Janikowa z ekipą z IKKG, cała banda Bydgoszczaków czyli KitaXC, LikaszDevil, Arek i inni orgowie z Kujawii, Andrzej z Radomina plus twarze które przewijają się na wszystkich zawodach w okolicy.

Standardowo przedwiścigowa rozgrzeweczka - samopoczucie fajne, temperatura otoczenia ok. a więc po rozgrzewce bidony i żele na pakę i na start honorowy.

W tym roku runda honorowa odbyła się w ekspresowym tempie za wozem policyjnym Dla niektórych było to już mocnym akcentem maratonu a dla mnie dodatkową okazją na rozgrzewkę. Start ostry znajdował się tym razem wcześniej czyli przed mleczarnią. Wszystko poszło szybko odliczanie i już lecimy 40km/h.
Na asfalcie dodatkowe atrakcje w postaci samochodów jadących z przeciwka /tutaj się orgowie nie popisali bo mogło być nieciekawie/
1 ważyn pkt maratonu - z asfaltu skręt w prawo i pod górę, tworzy się chyba 7 osobowa czołówka, którą Janusz próbuje złapać a ja za nim. Odpuszczamy ale jedziemy cały czas w czubie. Kontrolujemy sytuację do Elgiszewa gdzie po zjeździe nad Drwęcę peleton się rozrywa na pierwszych hopkach i piachach. Tworzymy grupkę w której jest Janusz, Krzychu, Marcin.
Niedaleko przed pierwszym bufetem Janusz szczepia się z drugim zawodnikiem (nr 8) tylną przerzutką, urywa hak i zostaje.
Za pierwszym bufetem zakopuję się w piachu i grupka mi trochę odjeżdża ale po paru km z pomocą Krzycha ich dopadamy.

2 pkt. kluczowy - do tego momentu średnia wynosiła 33 km/h ale zaczęło się wiecej piachu i podjazdów. 3 osoby mi odjeżdżają z tyłu zostaje Marcin i Krzychu.
Przed podjazdem w Węgiersku dochodzi mnie Marcin i jedziemy razem do 2 bufetu gdzie Marcin się gubi i od tego momentu do około 5 km przed metą jadę sam.
Powrót jak to zwykle bywa jest pod wiatr. Cisnę mocno.

Marcin dojeżdża mnie razem z zawodnikiem nr 8 i łapiemy jeszcze jednego chłopaka.
W czterosobowym pociągu ciśniemy ostro do momentu aż zawodnik nr 8 jadący z przodu naciska ostro na hamulce (było to za skrzyżowaniem więc chyba stwierdził że pomylił trasę) Marcin leci na niego, ja na Marcina i sam dostaję jeszcze w tył.
Pozbieranie zabiera około 1 minuty, spadł łańcuch itp. Na asfalt wieżdżamy osobno.
3 pkt kluczowy finisz. W zasadzie na finiszu kontrolowałem tylko Marcina który jest w mojej kategorii. Udało mi się go urwać ok. 300 m przed metą i bezpiecznie finiszowałem.
Wyniki: 13/144 open, 3/47 w M3.

Albo co mocno prawdopodobne 12/144 i 2 w M3
Wysłałem prośbę o sprostowanie do orgów.
Poprawiony o 4 min czas z zeszłego roku.

• HRmax 190 (100%)

Nidzica - MazoviaMTB Marathon

Niedziela, 9 sierpnia 2009 · dodano: 10.08.2009 | Komentarze 3

Co tu dużo pisać.
Traska sympatyczna, bardzo szybka z trudniejszymi akcentami, aczkolwiek raczej nie epicka.
Górki nie do podjechania nie atakowałem z siodła bo już nie miałem siły na szarpanie się.
Po drodze zaliczyłem małą glebkę i obtarłem rękę, a na starcie lekko zmasakrowałem przednią przerzutkę przez co słuchałem później miłego ocierania łańcucha.
Forma rośnie, jeździ mi się coraz lepiej. Może w Golubiu jednak powalczę.
Prawie zapomniałbym o wynikach 48/180 OPEN 14/65 w M3
Mały edit: okazuje się że jestem 49/180 ale startowałem z sektora nr 3 i zająłem 3 miejsce w sektorze, ale numer.

Kategoria Zawody, Ostro, KLEIN

Metropolia maraton Bydgoszcz-Toruń

Niedziela, 12 lipca 2009 · dodano: 13.07.2009 | Komentarze 3

Bardzo fajne zawody po Puszczy Bydgoskiej. Trasa interwałowa z piaskiem i korzeniami. Miejsca 29/open, 13 w M3

Po paru mocniejszych treningach moje nogi wracają do sportowego życia. Nie jest to jeszcze szczyt formy ale i tak jestem zadowolony. Jak zawsze, na początku wiścigu idzie mi całkiem nieźle ale potem przychodzi czas, że enegia krąży wszędzie w koło tylko nie w moich nogach.
A na końcówce znów dostaję pałera i mogę się pościgać ale wtedy jest już za późno.

MTB u Brata Jana

Sobota, 27 czerwca 2009 · dodano: 29.06.2009 | Komentarze 0

To był zamulony maraton. Pozycja 23 miejsca open, 7 w M3.
Niby kmów sporo przejechane ale nie mogę rozwinąć mocy. Na drugi dzień po maratonie nawet specjalnie nie czułem, że miałem jakiś wysiłek.
Trzeba zmienić rodzaj treningu na bardziej intensywny to może w Golubiu będę w stanie o coś powalczyć.
Ale to dopiero za tydzień, bo na razie coś w gardle drapie.

Thule Cup Myślęcinek

Niedziela, 21 czerwca 2009 · dodano: 25.06.2009 | Komentarze 0

Zawody XC
7 miejsce w kategorii Masters1. Fajna trasa - jak to zwykle w Myślu. Obyło się nawet bez wywrotek, a w jednym miejscu można było polecieć na łeb, bo była prawie 90stopniowa ścianka w dół.