avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

Kujawia XC 2 edycja, Bydgoszcz,

Niedziela, 15 czerwca 2008 · dodano: 16.06.2008 | Komentarze 5

Kujawia XC 2 edycja, Bydgoszcz, Wyżyny + objazd trasy + rozgrzewka

Już przed startem odezwał się pech. Pojechałem z Yaro na objazd i złapałem snejka na krawężniku. Zapasowa dętka okazała się przebita ale udało mi się po wielu trudach pożyczyć dętkę od jednego z zawodników - WIELKIE DZIĘKI!

Potem dokończyłem już ostrożnie objazd trasy.
Trasa bardzo techniczna z jednym długim i stromym podjazdem i wieloma mniejszymi - tak że siedziałem na czubku siodła żeby go podjechać. Masa ludzi połapała gumy na szkłach i krawężnikach.

Start:
Trzymam się czołówki, najpierw jedzie nas czterech, potem na zjeździe wyprzedzam jednego zawodnika i mu odjeżdżamy. Czołówka nie bardzo radziła sobie technicznie i 2 razy wjechałem liderowi w koło.
Jakoś po dwóch okrążeniach niestety dwóch mi odjeżdża a ja koncentruję się na równej jeździe i utrzymaniu dystansu do 4 zawodnika.
Na 3 okrążeniu zaliczam widowiskową glebę, zbieram się - łańcuch wciety i licznik odleciał. Z pół minuty się grzebałem ale ruszyłem.
Później jechałem jeszcze bezpieczniej ale i tak utrzymałem przewagę nad 4 zawodnikiem i udało mi się dojechać na 3 pozycji.

Na jednym z podjazdów

To ten najbardziej stromy, w dole widać ulicę, 3 razy musiałem na czubku dawać z buta a 3 razy podjechałem cały.

Pamiątka

No i na podium. Układ taki sam jak w zeszłym roku na XC w Myślęcinku - ciekawe hmm

Kategoria Zawody

Lukaszdevil
| 21:03 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj Również gratuluję rezultatu. :) Piękne szlify... pamiątka musi być. :D No i cieszy zadowolenie i Bydzia poleca się na przyszłość. :)
Podjazd super... tylko raz mi się udało go pokonać na zawodach bo na więcej łańcuch nie pozwolił i ten jedyny raz na kółkach. ;)
kitaxc
| 20:39 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj :) Gratuluje wyniku a ta ulica w tle pieknie się prezentuje ta ulica, patrząc że ten podjazd krótki nie był, sam też miałem okazje na niego się wdrapywać wiec wiem jakie tam były męczarnie.

Pozdro i do zobaczenia za niecałe 3 tygodnie w Koronowie ;)
Asica | 15:06 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj zgadza sie trasa trudna techniczna ,Gratuluje miejsca
Rafall
| 15:40 poniedziałek, 16 czerwca 2008 | linkuj Już się pochwaliłem ;))
Kolumb
| 12:31 poniedziałek, 16 czerwca 2008 | linkuj Napisz które miejsce zająłeś bo jest się czym chwalić :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tepez