avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt Flash 29er

Bytow

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 16.06.2013 | Komentarze 2

Trasa technicznie prosta i szybka ale nie nudna z powodu podjazdów i niewielkiej ilości prostych odcinków.
Forma się trzyma całkiem dobrze ale dyspozycja dnia jakby słabsza niż w Dąbrowie bo nie udało mi się utrzymać czołowej grupy na dość upierdliwym brukowym podjeździe - nawet 29" tutaj nie pomogło, a do tego doszły jeszcze skurcze. /Na drugi dzień też nie czułem się tak dobrze jak po Dąbrowie/
Pierwsza grupa odjechała ale potem złapałem się z czołówką medio i znów do brukowanego podjazdu bez problemów a potem musiałem odpuścić z powodu skurczy. Na trzeciej rundzie zostałem z zawodnikiem od Rybczyńskiego i zgodnie współpracowaliśmy do momentu brukowanego podjazdu gdzie on odjechał a ja utrzymałem się z 3 osobową grupą do mety gdzie jeszcze było trochę pary na rozegranie ostrego finiszu.

6 miejsce w M3 i zapewnione już 3 miejsce GENERALCE całego cyklu!!!

Kategoria Ostro, Zawody

Rafall
| 06:35 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Ciężko wyczuć jak to jest ze skurczami ale wysoka temp. i podjazdy grają tu chyba rolę. Noga inaczej pracuje. Najważniejsze że nie było zgonu po drodze tak jak w Krakowie gdzie wszyscy mi odjeżdżali ;)
kazikow
| 06:24 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj temperatura i troszkę zmęczenie sezonem?! w sumie ja dużo w tym roku nie startuje i też skurcze mnie dopadły. gratulacje!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iniem