avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt Cube aka "brudna robota"

Mazovia Lublin

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 2

Sił starczyło na jakieś 2 godziny a potem się chyba odwodniłem i wlokłem niemiłosiernie do mety. Odwodnienie spowodowane strasznym upałem i zgubieniem bidonu niedaleko za bufetem czyli kawał drogi na sucho- chyba lepiej było się zatrzymać i go podnieść no ale wtedy byłaby wysiadka z pociągu.
Najfajniejszy był początek w lesie gdzie wjechałem może na 20 pozycji a potem nastąpiła feria wywrotek zawodników jadących przedemna na zalegającym błotku. Z lasu wyjechałem już sam zostawiając drugi sektor za mną.
Traska całkiem mi się podobała bo była pozbawiona kopnego piachu.

Kategoria Ostro, Zawody

Rafall
| 05:33 czwartek, 21 czerwca 2012 | linkuj To co widać na zdjęciu to twarda glina po której fajnie się jechało. co do taktyki to ciężko powiedzieć. To jest tak że jedziesz, niby jest fajnie i się specjalnie nie męczysz a w pewnym momencie przestajesz mieć siłę.
k4r3l
| 19:03 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Nie znam się na ściaganiu, ale wnioskuję, że tym razem trochę taktyka nie siadła :) Niby piachu nie było, ale na fotce coś tam widać piaskopodobnego:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa anasp