avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

Epicko

Niedziela, 18 grudnia 2011 · dodano: 18.12.2011 | Komentarze 2

Pomimo całkiem mocnego wiatru w czoło wystartowałem już dziesięć po dziewiątej kierując się na wschód w stronę Czernikowa. Tam postanowiłem skręcić na drogę której jeszcze wcześniej nie używałem a potem w kolejną nieużywaną i tak dojechałem do Kijaszkowa. Potem przez Rembiochę do Działynia i znów seria nieużywanych dotąd szutrów - ten teren ma potenciał bo widziałem kilka zakrętów do wykorzystania w przyszłości.
Potem drogą w kierunku Dulska, do Golubia. Tam zmieniłem plan i pojechałem lewą stroną Drwęcy gdzie jest więcej lasu chroniącego przed wiatrem. Potem Elgiszewo i lasem do Młyńca.

Kategoria Luźno

Rafall
| 06:27 wtorek, 20 grudnia 2011 | linkuj Śmiało, jak będzie taka pogoda cały czas to można robić kilometry.
kazikow
| 19:34 poniedziałek, 19 grudnia 2011 | linkuj nie dziwota,że później dostaję od Ciebie 4 min :P. od stycznia może do Ciebie dołączę.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa epatr