avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

Pierwsza wycieczka we wrześniu.

Niedziela, 2 września 2007 · dodano: 02.09.2007 | Komentarze 2

Trasa: Lubicz-Ciechocin- różne wiochy -Działyń - Kijaszkowo - Rembiocha - różne wiochy - Ciechocin - Młyniec - Lubicz
Sponiewierałem się trochę w kilku ulubionych miejscach gdzie trzeba trochę pocisnąć pod górę, a do tego wiał całkiem mocny wiaterek w różny strony - przeważnie w twarz.

Kategoria Ostro

Rafał | 10:20 czwartek, 15 listopada 2007 | linkuj Malowana

Nie no ja sam mieszkam na wsi bo przecież Lubicz to też wiocha ;))
Pisząc "różne wiochy" miałem na myśli te wszystkie miejsca gdzie przejeżdżałem dalej po drodze a nazw których nie znam bo np na jakąś wieś składa się jeden albo dwa domy no i weź tu się zorientuj gdzie się aktualnie znajdujesz.
A ja gratuluję pomieszkiwania w ładnej okolicy. Jeszcze będę tam zaglądał.
Pozdrawiam
malowana lala22 | 19:37 środa, 14 listopada 2007 | linkuj Nie mow,ze Rembiocha to jakas tam wiocha.Ja tam mieszkam,wiec samo to swiadczy o tym,ze jest to wyjatkowe miejsce:)Pozdrawiam i powodzenia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oczyc