avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt Cube aka "brudna robota"

MAzovia maraton Sierpc

Wtorek, 3 maja 2011 · dodano: 03.05.2011 | Komentarze 1

Poszło lepiej niż w Chorzelach czyli 17 open i 9 w M3.
Power był przez cały czas. Sporo zjadłem.
1 banan, 5 żeli.
Na początku Michał dociągnął mnie na swoim 29" do przodów. Zapierniczał nieźle ale chyba potem za to zapłacił bo osłabł. Ja po kolei dojeżdżałem ludzi z teamu i sukcesywnie przesuwałem się na przód.
Po rozjeździe zostaliśmy w 4 zawodników.Najlepiej współpraca układała się z Romanem z teamu Eclipse BikeTires.pl.
Po jakimś piachowym fragmencie odskoczyliśmy i dalej jechaliśmy razem zmieniając się tylko na prowadzeniu.
Jakieś 6 km od mety dojechał nas i wyprzedził zawodnik z teamu KSAT. Chyba miał awarię bo startował z 1 sektora. Chcieliśmy mu usiąść na kole na asfalcie ale było widać że to człowiek grubo ciosany i nie da sobie wydrzeć przewagi.
2 km od mety dojechał nas Artur Żero z teamu BSA usiedliśmy mu na kole i trzymaliśmy.
Po przejechaniu ścieżką koło oczyszczalni czekał nas ostatni dosyć sztywny podjazd.
Zebrałem się i zostawiłem chłopaków na podjeździe z tyłu i niezagrożony wjechałem na metę.

p.s. historycznie to jest to mój najlepszy występ na Mazovii