avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

Nówka korba XT. Pierwszy

Niedziela, 8 lipca 2007 · dodano: 08.07.2007 | Komentarze 1

Nówka korba XT. Pierwszy test drogowy na zróżnicowanej trasie.
Po kilkugodzinnych sobotnich bojach z ustawieniem przedniej przerzutki wszystko zaczęło działać normalnie i można było ruszyć w trasę. Korba spisuje się świetnie. Mój poprzedni LX na kwadrat giął się niemiłosiernie a XT jest super sztywne. Do tego dorzuciłem nowe pedały EXUSTAR MP25 są lekkie i bardzo ażurowe, myślę że wytrzymają mniej niż poprzednie wellgo - ale to się sprawdzi w praniu.

Trasa: Lubicz-Świętosław-Kijaszkowo-Rembiocha-Działyń-Węgiersk-Nowogród-Ciechocin-Okonin-Olszówka-Skępsk-Młyniec-Lubicz

Kategoria Powyżej setki, Ostro

Mlynarz
| 06:21 wtorek, 10 lipca 2007 | linkuj Zapraszam na forum BIKEstats, gdzie dziś ruszył wielki
PLEBISCYT NA NAJLEPSZY BROWAR UŻYTKOWNIKÓW BS!

1. Każdy typuje 3 ulubione piwa, w kolejności od najbardziej lubianego.
2. Będą przyznawane punkty za pozycje: 1. – 4 punkty, 2. – 2 punkty, 3. – 1 punkt.
3. Swoją trójkę każdy może wytypować do ostatniego dnia wakacji, tj. 31. sierpnia.
4. W plebiscycie mogą brać udział tylko użytkownicy zarejestrowani na BIKEstats.

Pozdrawiam! :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum