avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt Sir Author 9 Speed Sector - weteran

Maraton Suchy Las

Niedziela, 8 sierpnia 2010 · dodano: 09.08.2010 | Komentarze 3

Dokładny czas 2:20:28,
9/59 Open
3 w Masters 1 lub M3 jak kto woli.

Chyba mój najlepszy wyścig w tym sezonie. Myślałem że najlepsze było Gniezno ale teraz czułem się jeszcze lepiej.
Od startu było ostro. Pierwszą próbę ucieczki podjąłem na wąskiej błotnistej ścieżce zaraz po starcie.
Chciałem złapać czołową grupę ale po kilku km zawisłem między nimi a goniącymi. Zrezygnowałem więc z pościgu i uwiesiłem się II grupy.
Współpraca w grupie zaczęła się układać na asfalcie, gdzie Andrzej zaczął ustawiać szyk zmian. W ten sposób dogoniliśmy grupę czołową.
Wieźliśmy się z nimi kilka km aż zaczął się trudniejszy teren. Kilka szarpnięć i podjazdów i grupa się rozleciała. Ja i Andrzej dodatkowo zaliczyliśy glebkę.
SZybko się pozbierałem i zacząłem gonic uciekinierów. Udało mi się po ok 15 min już za Biedruskiem.
Po odpoczynku znów próbowałem ucieczki na podjeździe, udało się ale na krótko.
Kolejną próbę zrobiłem przed szczytem góry Morasko. Udało się i po błotnistym zjeździe zacząłem robić przewagę na podjeździe.
Niestety do mety został jeszcze asfaltowy fragment i błotnisty i mokry tor motocrosowy, na którym straciłem większość swojej przewagi.
Końcówka była na asfaltowym podjeździe na którym zrównałem się z dwoma zawodnikami.
Finisz to ostra walka o 3 miejsce którą wygrałem o błysk szprychy.