avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt KLEIN R.I.P

Puchar 4 Pór Roku - Jesień

Sobota, 3 października 2009 · dodano: 05.10.2009 | Komentarze 2

Dobiega końca sezon wyścigowy ale nie rowerowy.
Mogę powiedzieć, że ostatni maraton był bardzo pasjonujący i szybki.

Pogoda niestety nie chciała rozpieścić kolarzy i uraczyła nas wiatrem i temp. ok 6 st. Ubrałem się więc we wszystko co miałem a i tak jeszcze czułem przedmuchy zimna.

Start punktualnie o 11 i od samego początku na liczniku prawie 50km/h po asfalcie.
Dopiero gdy wjechaliśmy na polne drogi zakręty i podłoże spowodowało że czołówka odjechała a ja zostałem w 4 osobowej grupie.
W połowie pierwszego okrążenia złapała mnie straszna kolka i już myślałem że będę musiał stanąć i odpuścić grupę ale na szczęście wjechaliśmy na fragment trasy gdzie trzebabyło się kawałek przebiec i to pomogło, kolka odpuściła.
Resztę dystansu jechaliśmy wszyscy razem. Nikt nas nie doszedł, my doszliśmy dwóch zawodników.
Końcówka to był finisz z grupy na którym udało mi się wjechać jako trzeci z pięciu zawodników.
Dało mi to 2 miejsce w M3 w maratonie i drugie w generalce Pucharu.