avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt KLEIN R.I.P

Metropolia maraton Bydgoszcz-Toruń

Niedziela, 12 lipca 2009 · dodano: 13.07.2009 | Komentarze 3

Bardzo fajne zawody po Puszczy Bydgoskiej. Trasa interwałowa z piaskiem i korzeniami. Miejsca 29/open, 13 w M3

Po paru mocniejszych treningach moje nogi wracają do sportowego życia. Nie jest to jeszcze szczyt formy ale i tak jestem zadowolony. Jak zawsze, na początku wiścigu idzie mi całkiem nieźle ale potem przychodzi czas, że enegia krąży wszędzie w koło tylko nie w moich nogach.
A na końcówce znów dostaję pałera i mogę się pościgać ale wtedy jest już za późno.

Kategoria KLEIN, Ostro, Zawody

slawek.guit.com.pl | 07:43 środa, 15 lipca 2009 | linkuj Pogratulować wyniku, mimo wszystko idzie ci nieźle. Ja nawet nie wiem który byłem, coś około 80 miejsca w open.
ASTON86
| 17:37 wtorek, 14 lipca 2009 | linkuj Hmm, Twoja średnia prawie 24 w terenie i poczucie, że stoi się w miejscu.... To chyba musieli być naprawdę jacyś rzeźnicy :P Jeśli w tym roku w końcu uda mi się uzbierać na jakiś prawdziwy rower, to w przyszłym może się skuszę na jeden maraton i sam się przekonam :) pzdr
ASTON86 | 11:33 wtorek, 14 lipca 2009 | linkuj 29 miejsce w open i 13 w kategorii, więc chyba nie jest źle :) Pzdr

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ientr