avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt KLEIN R.I.P

Mazovia MTB Marathon Łódź

Niedziela, 5 kwietnia 2009 · dodano: 06.04.2009 | Komentarze 1

Wiedziałem, że będzie bolało no i bolało.
Był to - subiektywnie - najgorzej przejechany przezemnie maraton w Łodzi. Jeszcze na starcie i przez jakąś godzinkę było całkiem dobrze ale potem to było już tylko opadnięcie z sił i walka z własnymi słabościami. Co prawda wynik wcale nie jest taki zły bo wielu przyjechało po mnie oraz widziałem mnóstwo ludzi, którzy nie mogą sobie poradzić z małym podjazdem i muszą schodzić z roweru, a mi w sumie do końca tych sił wystarczyło/bez problemu podjechałem dwa ostatnie "pagórki"/ i nawet nie czułem się jakoś potężnie zmęczony ale w tym roku wcale nie byłem zachwycony trasą, dużo asfaltów, rozorane drogi.
Ale nie ma co narzekać tylko trenować a na Mazovię i tak już chyba nie zawitam, no może w Nidzicy.

Miejsce 59/259 open
24 w M3

Kategoria KLEIN, Ostro, Zawody

skibabike
| 12:10 piątek, 10 kwietnia 2009 | linkuj Ja jechałem amatorsko trasą maratonu i mi się osobiście podobała , a najbardziej ten wąwóz na początku przy wyjeździe z lasu koło zabudowań , podjechałem go bez zejścia z roweru . Ale obserwując to wszystko to coś kiepska organizacja była jeśli chodzi o prowiant .

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kaweg