avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt KLEIN R.I.P

Do Bydzi

Niedziela, 1 marca 2009 · dodano: 02.03.2009 | Komentarze 2

Odwiedziłem Bydgoszcz. Pojechałem do Torunia z zamiarem przejazdu przez Barbarkę. Ale gdy tylko wjechałem w las to było tam wszystko-woda,błoto,śnieg, lód. Przejechałem tak może 1 km i wróciłem na asfalt. Po drodze do Łubianki dogonił mnie jakiś kolaż na szosówce więc skorzystałem z podwózki i przejechałem z nim kilka km w tempie 38km/h
Nie chciałem się jednak przemęczać i przed Łubianką zluzowałem. Po drodze oczywiście mijałem grupę spod Tortoru i to mocno rozciągniętą.W Rzęczkowie znów zaliczyłem kawałek tereniu do Skłudzewa. Ale do Ostromecka dojechałem tylko asfaltem. Tam zrobiłem rundkę po lesie i po parku i ruszyłem w stronę fordonu.
W fordonie ulicą zwycięstwa skierowałem się na północ i skręciłem w ul. sudecką, która myślałem że doprowadzi mnie do myślęcinka. Doprowadziła do Jarużyna i Żołędowa i musiałem sporo wracać.
W myślu pojeździłem trochę po ścieżkach, wciąłem batona i trzeba było wracać.
Niestety w drodze powrotnej miałem wiatr w twarz. W bydzi mercem wyprzedził mnie Mantyk - pozdrówka.
W Strzyżawie odbiłem na ostromecko bo nie chciało mi się jechać główną. z ostromecka dojechałem lasem do wałdowa a z tamtąd znów Skłudzewo. Potem Gutowo i z Gutowa już drogą nr 10 do Torunia i Lubicza.