avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

a.e.i.o.u. to takie ćwiczenie

Niedziela, 4 stycznia 2009 · dodano: 05.01.2009 | Komentarze 2

a.e.i.o.u. to takie ćwiczenie na wymowę, tym razem przydawało się w celu rozgrzania twarzy.
Pojechałem najpierw do Golubia przez Pruską Łąkę. Za Golubiem zaczęło się robić dziwnie zimno (zimniej niż było).
Potem Nowogród,(tu wyprzedził mnie pojazdem terenowym kolega Adam, też rowerzysta, ale był mocno zdziwiony że mnie tam spotkał) Działyń,Kijaszkowo. W Dobrzejewicach już musiałem się nieźle rozgrzewać ale postanowiłem jeszcze trochę pociągnąć i pojechałem jeszcze w las bo myślałem że tam będzie cieplej ale się myliłem i szybko obrałem kierunek dom bo paluchy mnie już bolały.
Widzę że kolega Pollson napisał ze w Toronto wieczorem było -12 i pewnie tak było gdy wracałem.