avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt Flash 29er

King Oscar MTB maraton Gniewino - MEGA

Niedziela, 17 sierpnia 2014 · dodano: 18.08.2014 | Komentarze 0

Start w Gniewinie był przezemnie planowany już od początku sezonu. Głównie ze względu na bardzo fajną i wymagającą trasę - 1000m przewyższenia na dystansie MEGA oraz mocną obsadę. Dzięki kilku zmianom w końcówce pętli trasa zyskała jeszcze na atrakcyjności - wąska ścieżka i stromy podjazd na łąkę.
Od startu od razu poszło mocne tempo na podjeździe po zbiornik. Niestety ustawiłem się trochę za daleko i od razu byłem z 20s w plecy.
Na podjeździe udało się odrobić część strat ale pierwsza około 5 osobowa grupa się oderwała. Tempo nie słabło. Po pierwszym zjeździe kolejny podjazd, tym razem w terenie no i pojawiło się błoto. Gonimy! W mojej grupie m.in. Paweł Bober z Poznania. Każdy podjazd idzie na maksa ale nie doganiamy przodu. Pierwsze okrążenie kończymy w zasadzie całą grupą ale na podjeździe wyprzedza nas mocno Wojtek Wiktor łapiemy w jeszcze trzech jego koło i zaciskam zęby. Przed samym szczytem Wojtek odjeżdża i w zasadzie wjeżdżając w las zostaję sam. Cisnę ile fabryka dała. Na podjeździe z błotem wyprzedzam jeszcze jednego zawodnika. Potem już powtórka ze znanych sekcji m.in. ostry zjazd i zaraz bardzo stromy podjazd z którym większość sobie nie radziła, potem zjazd z hopkami ale uważnie bo bardzo ślisko. Na asafalcie przy zbiorniku dojeżdża mnie zawodnik z Konina, jedziemy razem i na szutrach udaje mi się trochę odpocząć na kole. Atakuję przed wjazdem na wąską ścieżkę 1km przed metą. Wyjeżdżam pierwszy na kostkę i poprawiam pod górkę. Jestem sam. Już tylko zjazd po trawie i agrafki przed metą. Kończę 8 open i 2 w kat. M3.