avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

Wyjechałem z domu 7:30 i pojechałem

Niedziela, 10 sierpnia 2008 · dodano: 11.08.2008 | Komentarze 2

Wyjechałem z domu 7:30 i pojechałem najpierw przez lasek gdzie urzędowała wczoraj grupka młodzieży. Oczywiście totalny bałagan - puszki, butelki i zablokowana ścieżka.
Sympatyczne psiaczki

Na 8:45 byłem umówiony z Kolumbem i Fifim. Niestety nie dojechał Krzysiek ze Szczecina. Przed zbiórką zaliczyłem traskę przez Złotorie i Małgorzatowo.
Uwaga na gwoździe na moście w Złotori

Ruszyliśmy punktualnie wbijając się do Górnego i obraliśmy kierunek na Ciechocin przez Józefowo. Z Ciechocina wzdłóż Drwęcy a potem prawo w górę żeby dojechać do dolinek.
Jazda pod górę - to co tygrysy lubia najbardziej!

Dolinkami dotarliśmy do Nowogrodu skąd szutrówkami i kolejnymi dolinkami dojechaliśmy do Dulska. Z Dulska do Działynia potem Kijaszkowo. W Kijaszkowie Fifi miał spotkanie z glebą bo wyjechał na spotaknie z blachosmrodem którego ja i Kolumb ominęliśmy. Na szczęście skończyło się tylko poobijaniem otarciami i wykrzywieniem siodła.
Piotrkowo rządzi!!!

Dalej było Piotrkowo, Rembiocha i coś tam.
Kolumb daje rade, Fifi już nie.

Ostry zjazd i ostry podjazd i z powrotem wzdłóż Drwęcy do Młyńca potem Jedwabno, Grębocin i Toruń.

Kategoria KLEIN, Powyżej setki

HeavyGunner
| 21:04 piątek, 22 sierpnia 2008 | linkuj Przejeżdżałem przez ten most dziś, szok myślałem, że się za chwilę rozwali O_o. A tak poza tym to skojarzyłem szybko i wiedziałem, że widziałem u Ciebie zdjęcie i ostrzeżenie, bo inaczej pewnie [jak to ja ;p] wpadłbym na gwóźdź ^^.
| 09:54 środa, 13 sierpnia 2008 | linkuj Poznaję ^^ okolice ;). Z tym, że ja kręciłem się po drodze nad lasem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iedyn