avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

Super wycieczka.
Pobudka

Niedziela, 3 sierpnia 2008 · dodano: 04.08.2008 | Komentarze 4

Pobudka 5:30, makaron, herbatka, rzeczy w kieszenie i w drogę.
Najpierw przebijałem się przez poranne mgły na łąkach i nad jeziorami. Potem zrobiło się trochę duszno ale nie strasznie. Jechałem przez: Józefowo-Elgiszewo-żółty szlak nad Drwęcą - przez doliny morenowe do Nowogrodu, potem przez kolejne doliny do Dulska tu na jakimś 30 km jadąc w dół 60 km/h łapię snejka na jakimś kamlocie w przedniej gumce. Szybka zmiana dętki i jadę dalej ale z lekkim strachem bo jak złapię drugą gumę to kaplica.
z Dulska do Obór i zielonym szlakiem. Wielgie - Łapinóżek - Osiek i wreszcie Brodnica. Po drodze mijałem pielgrzymkę do Częstochowy i kilka odpustów.
Z Brodnicy żółtym szlakiem a potem cały czas prawym brzegiem Drwęcy do Golubia a z Golubia to już standardowo przez Okonin Młyniec.

Sprawy techniczne:

Amor wrócił z serwisu cały i zdrowy. Za 190 zł zostały zrobione następujące rzeczy:
Przegląd czyli czyszczenie, smarowanie, wymiana oringów i oleju.
A dodatkowo: wymiana linki i pancerza od blokady, wymiana zaworu powietrznego, wymiana uszczelek korzowo -olejowych.
Sam przegląd kosztował 90zł a zawór i uszczelki 100zł.
Do tego ekstra koszty przesyłki 44 zł.

Amortyzarot znów chodzi jak należy i oby jak najdłużej.
Do tego nowa kaseta i łańcuch XC i zębatka 32 z przodu.

Kategoria Powyżej setki, KLEIN

Rafall
| 15:01 poniedziałek, 18 sierpnia 2008 | linkuj Co zrobić? Oleje można samemu wymienić ale jak coś grubszego nawali to części strasznie ciężko dostać.
Pixon
| 14:40 poniedziałek, 18 sierpnia 2008 | linkuj Nono ładnie sobie liczą koszty serwisu, 90 zł za dwie godziny roboty :O. Też tak bym chciał zarabiać :)
Ja swoje R7 muszę zimą oddać na gwarancję żeby mi zrobili ten zawór powietrzny. Może jednocześnie zrobią mały przegląd, przeczyszczą itp. Zobaczymy...

Pozdrawiam
Rafall
| 07:40 środa, 6 sierpnia 2008 | linkuj Nawet nie zauważyłem ;))
Fifi
| 22:59 wtorek, 5 sierpnia 2008 | linkuj Równo 14k km. :) I gratulacje dystansu i średniej, od razu widać, że wymiatacz. ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ygasn