avatar Ten blog rowerowy prowadzi Rafall z miasteczka Toruń. Mam przejechane 81859.01 kilometrów w tym 30040.81 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Rafall.bikestats.pl

• Sprzęt Krossivo

Kryterium Asów Lubicz + rozgrzewka

Niedziela, 13 października 2013 · dodano: 13.10.2013 | Komentarze 0

Na tzw. zakończenie sezonu "szosowego" /tzw. bo przecież jeździć można cały rok/ w mojej wsi odbywa się kryterium uliczne na ok 1200m rundzie. Zjeżdżają się różni mistrzowie Polski oraz tzw. działacze. Ogólnie jest luz, rąsia , klapa itp. a do tego można się pościgać.
Jakoś wcześniej tam nie startowałem, bo to przecież szosa albo jakieś przeziębienie było ale w tym roku to zmieniłem. Przed imprezą kilka dni dobrych treningów i forma gotowa.
W dniu startu człowiek jakiś taki poddenerwowany jakby co najmniej o złoto olimpijskie walczył. Najbardziej obawiałem się czterech zakrętów takich o 90stopni. Jedyna myśl była tylko się nie wyjebać.
Start honorowy odbył się wraz z Mistrzem Michałem Kwiatkowskim na spokojnie 2 kółeczka.
Potem już na ostro. Ruszyliśmy, dobrze się jedzie, zakręty jakoś wychodzą, aż tu nagle z lewej ktoś wyskakuje no to ja za nimi i akurat był zakręt, ktoś przedemną zahamował, ja w lekką panikę też po heblach ale już za późno, sru na krawężnik i w las. Drzewa mijam na milimetry i frunę tzw kozła. Łubudu leżę, żyję nic mnie nie boli łoł. Rower gorzej skrzywiona kiera i wgnieciona przednia felga ale da radę jechać, więc się otrzepuję i lecę. Oczywiście miałem już po ściganiu tylko dobry trening chciałem zrobić i się udało bo średnia wyszła prawie 40km/h noga przyzwyczaiła się do zakwaszenia i teraz pozostaje jeszcze maraton w Brodnicy i .... jeździmy dalej.